2010. október 12., kedd

Kedves naplóm!

Tegnap volt az első előkészítő. Iszonyatosan kíváncsi voltam hogy milyen is lesz.
Már több osztálytársamnak is elkezdődtek a felkészítő órák,és mindenhonnan jöttek a beszámolók hogy ilyen meg olyan volt.
14:09-re volt kiírva a vonatom,helyette 14:22-kor jött. Jó kezdet!
Szerencsére még így se késtem el,esélyem se volt rá. (:
Úgy volt megbeszélve hogy majd suli előtt megvárom a barátnőm,de utólag kiderült hogy neki meg a busza késett,mindegy a lényeg az hogy sok várakozás után meguntam a suli előtt várakozni.
Egy anyuka jött  a lányával,és csak annyit hallottam meg  a beszélgetésükből hogy 110-es terem,innen már nem is volt kérdés hogy én is befele vegyem-e az irányt.
Na és láss csodát,összebarátkoztam Pannival. :D
A tanár rendes volt,szerencsére,és könnyen elrepült az idő.
Már várom a következő hétfőt!

Ma:
Mostanában alig alszom,este lefekszem,de utána még van hogy órákig forgolódok az ágyban,reggel pedig furcsa módon ennek ellenére is szinte kivet az ágy.
Máskor amikor rendesen ment az alvás reggelente mindig elaludtam,úgyhogy ilyen szempontból nagyon is jól jön a késői alvás.
Béla bá keddenként tart matekot,feladatlapokat oldunk meg,azért hogy mikor írjuk a központit ne érjen minket meglepetésként hogy milyen feladattípusok vannak.
Szívem szerint hazajöttem volna hatodik óra után,de jobbnak találtam ha még egy órát kibírok.
Ha matek akkor általában az embernek szörnyű dolgok jutnak az eszébe,főleg ha plusz matekról van szó.
Ennek ellenére egyáltalán nem vészes,könnyen kibírható.
Egy órával ez előtt értem haza és semmi kedvem tanulni,inkább elfoglalom magam valami mással,és késöbbre hagyom a tanulást csak egy kicsit pörögjek megint be.

1-2 hét és az ofő. kiosztja a jelentkezési lapjainkat. Az hogy mit jelölök be elsőnek az már fix és eddig a második hely is megvolt csak miután megmondta az egyik tanár hogy a Szent László gimit csak elsőnek érdemes bejelölni a nagy túljelentkezés miatt így az a suli is ugrott.
Még talán a Szent Margit gimit bejelölném,csak oda kb. 2óra lenne minden reggel meg délután az út,így az ugrott. Más szóval dunsztom sincs hogy a többi helyre miket kéne megjelölnöm. =/ Passz.
Kép:Google

Nincsenek megjegyzések: