2010. szeptember 10., péntek

Törpe

Ma tesin kapitánylabdáztunk,eleve nem volt nagy a létszám a két csapatban mert kevesen vagyunk lányok,de én pont úgy kerültem hogy az alacsonyabbik csoportba. Francba.
Szemben velem mindig egy fejjel magasbbak. Eleve szeretnék magas lenni,és zavar hogy ilyen alacsony vagyok,de ez igazán csak most mutatkozott meg.A másik fél már rég elpasszolta a labdát,és nekem esélyem sem volt.Uhhf.
Van esélyem hogy nagy leszek? 163 magas vagyok,és 39-40-esek a cipőim,emellett HA apai ágra ütöttem akkor van esélyem,de még így se biztos.
Addig is,míg ki nem derül csak reménykedek hogy egyszer majd valamikor én is magas leszek. Egyszer majd talán.Addig is marad a jól bevált trükk,a magassarkú.

Kép:zankyou.com

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia :D
15 éves vagyok,és 159 cm.
Nagyon sok beszólást kaptam a kis termetem miatt még régebben,volt aki azért nem jött velem össze mert túl alacsony vagyok. Ez nem gáz :D
Mondjuk úgy hogy a közép iskolában 'menőbb' lettem,ezt annak köszönhetem hogy a barátaim még általánosból,lejárnak a helyi diszkóba és jobban összebarátkoztam velük.
azóta szinte mindenki aki régen szekált,a legjobb barátaim :)
Nem kell hogy magas légy.Csak add önmagad ;)

Style Illusion írta...

Szijjah!
Oh,nem is tudod hogy ez most mennyire jól esik (:
Kösszi :D

Gyöngyi.* írta...

Orsi én 165 magas vagyok. Van osztálytársam aki 143 magas, de jól áll neki.:D Én se vagyok a legmagasabb, de az ember így is jól érezheti magát. ÉS ki tudja nőhetsz még az életben. Semmi sincs veszve.:D

Style Illusion írta...

Jójó,tudom hogy te se a legmagasabb vagy,hát,még nem késő nőni,és biztos hogy fogok,valamennyit biztosan :D